Třírychlostní Pepíček byla kapela, která vycházela z dobré znalosti prvního alba Devo, tvorby Cpt.Beefhearta, Franka Zappy, Kraftwerk (zejména alba Man Machine), DG 307 a PPU (proto se Jirka Dvořák, můj největší, milovaný a od zimy 2000 (+ 43 let) nebohý přítel, R.I.P. tak ponořil do absurdní poezie i v projektu TP; doma mám společnou sbírku básniček, sestavenou jeho tátou). Co je prokazatelná pravda, že jsme s jiným přítelem Milanem Bílým - tehdy medikem jako Dvořák - zorganizovali dva ročníky open undregroundového festivalu Letorocky v Dolní Datyni, vesnické části Havířova a to v roce 1979 a 1980. Třírychlostní Pepíček vůbec poprvé vystoupil na druhém ročníku; tedy v roce 1980 !!! Za zmínku možná stojí, že tam hrál i Pepa Nos a ultrapunkoví výtržníci Hlavy 2000, první formace protagonisty straight edge v hard core Milana Jonšty (později leader Radegast), jediný koncert, při kterém nebyla "vybílena" hospoda a neskončil policajtským zásahem :-) Už v srpnu 1982, když jsem ležel s hnisavou angínou mi Jirka Dvořák donesl kazetu s novými nahrávkami TP. Takže rok 1983 je rok objevení Třírrychlostního Pepíčka Pražáky. V této zemi to tak v bigbítu bohužel chodí, co Pražáci neznají, to neexistuje :-)
ludwi souhlasím, ale i obsah nic moc, o našem nejlepším Jirkovi Schelingerovi toho bylo prý dost málo a jen v jednom díle, nechápu proč ho opomíjejí, je to bolševickej dokument až na pár výjimek, nechci se někoho dotknout ani sem ten díl nevidělaspala sem to fakt dělaj bolšouni, lidi otevřete konečně oči a slyšte pořádně jinak se z toho nevyhrabeme nikdy v životě a je na čase. Opomíjíme jednoho z nejlepších zpěváků ale i největších bojovníků za svobodu, I love Jirka a Gott je ***
Nic proti Dežovi Ursinimu,ale to,co dělal v osmdesátých letech,nemělo s bigbítem nic společného.Proč takový prostor?To se mohlo dostat víc na Vidiek,který byl jednou z mála zajímavých slovenských kapel.Přes všechnu úctu jsou Žbirka a další spíše popaři a o soudruzích z Elánu radši nemluvit.Ještěže Bez ladu a skladu budou v jiném dílu.
Dr Max je jedná kapela z tý doby, která se dá poslouchat pořád. Jejich nahrávky jsou precizní a muzika nadčasová. Když to srovnám s těma srágorama co dneska produkujou český kapely, tak je to fakt dobrý.