Moje ČT
Dřív jsem účet v Moje ČT měl(a), proč mi nyní nefungují přihlašovací údaje?
Pokud byl váš účet v Moje ČT vytvořen před koncem roku 2021, museli jsme ho z bezpečnostních důvodů úplně odstranit. Došlo i ke smazání všech údajů, které jste měli pod účtem uložené. O této změně jsme vás informovali na konci roku 2021 e-mailem. Nyní je tedy nutné založit si účet nový.
Další otázky
- Jaké výhody mi přináší Moje ČT?
- Kam se mohu přihlásit přes účet Moje ČT?
- Jak se mohu zaregistrovat do Moje ČT?
- Proč nevidím možnost registrace nebo přihlášení v mobilní aplikaci?
- Jaké heslo je dostatečně bezpečné?
- Co mám dělat, když si nepamatuji, nebo mi nefunguje heslo pro přihlášení?
- Jak se přihlásit k účtu Moje ČT v aplikaci iVysílání na chytrých televizorech?
- Co mám dělat, když mi nepřišel mi potvrzovací e-mail?
- Proč některé pořady uložené v oblíbených nebo rozkoukaných, nelze přehrát?
- Jak probíhá přesunutí dat z nepřihlášeného stavu do přihlášeného účtu v mobilní aplikaci iVysílání?
- Jak probíhá kopírování dat z nepřihlášeného stavu do mého účtu v televizní aplikaci iVysílání (včetně červeného tlačítka)?
- Jak funguje účet pro osoby mladší 15 let?
- K čemu potřebujete moje jméno?