Moje ČT
Co mám dělat, když si nepamatuji, nebo mi nefunguje heslo pro přihlášení?
Pokud se vám nedaří přihlásit se, je možné, že zadáváte nesprávné heslo, nebo používáte heslo z vašeho původního účtu Moje ČT (více viz Dřív jsem účet v Moje ČT měl(a), proč mi nyní nefungují přihlašovací údaje?).
Zkuste použít funkci „Zobrazit heslo“ (ikona oka), abyste si zkontrolovali, jestli zadáváte heslo správně. Někdy se může stát, že máte zapnutý „Caps Lock“, nebo máte přepnuto na anglickou klávesnici apod.
Funkce Zapomenuté heslo
Pokud vaše heslo nefunguje, nebo si na něj nemůžete vzpomenout, klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“ pod políčkem pro zadání hesla. Pak zadejte e-mailovou adresu, pod kterou jste v Moje ČT zaregistrován(a). Na e-mail vám přijde zpráva s odkazem pro nastavení nového hesla. Klikněte na tlačítko „Změnit heslo“ v e-mailu. V dalším kroku zadejte nové heslo. Doporučujeme překontrolovat si heslo přes funkci „Zobrazit heslo“.
Pokud vám e-mail pro nastavení nového hesla nepřišel, zkontrolujte si, jestli je váš účet v Moje ČT registrován pod zadanou e-mailovou adresou. Zkontrolujte také nevyžádanou poštu. Jestliže je vše v pořádku a stejně vám e-mail nedorazil, kontaktujte nás.
Další otázky
- Jaké výhody mi přináší Moje ČT?
- Kam se mohu přihlásit přes účet Moje ČT?
- Jak se mohu zaregistrovat do Moje ČT?
- Dřív jsem účet v Moje ČT měl(a), proč mi nyní nefungují přihlašovací údaje?
- Proč nevidím možnost registrace nebo přihlášení v mobilní aplikaci?
- Jaké heslo je dostatečně bezpečné?
- Jak se přihlásit k účtu Moje ČT v aplikaci iVysílání na chytrých televizorech?
- Co mám dělat, když mi nepřišel mi potvrzovací e-mail?
- Proč některé pořady uložené v oblíbených nebo rozkoukaných, nelze přehrát?
- Jak probíhá přesunutí dat z nepřihlášeného stavu do přihlášeného účtu v mobilní aplikaci iVysílání?
- Jak probíhá kopírování dat z nepřihlášeného stavu do mého účtu v televizní aplikaci iVysílání (včetně červeného tlačítka)?
- Jak funguje účet pro osoby mladší 15 let?
- K čemu potřebujete moje jméno?