Moje ČT

Co mám dělat, když mi nepřišel mi potvrzovací e-mail?

Nepřišel e-mail pro dokončení registrace 
Pokud vám ani do 10 minut od odeslání registračního formuláře nepřišel e-mail pro dokončení registrace, zkontrolujte nejprve nevyžádanou poštu. Pokud tam e-mail nenajdete, klikněte na Poslat e-mail znovu na stránce, která se objevila po odeslání formuláře. Jestliže e-mail ani poté nepřijde, zkuste provést registraci znovu a zkontrolujte si, zda jste zadali svou e-mailovou adresu správně. V případě registrace diváka mladšího 15 let je nutné tuto kontrolu provést u e-mailu dítěte i zákonného zástupce. Pokud e-mail nedorazí ani po druhé registraci a není ani v nevyžádané poště, kontaktujte nás

Nepřišel e-mail pro nastavení nového hesla
Pokud vám nepřišel e-mail pro nastavení nového hesla, zkontrolujte si, jestli je opravdu váš účet v Moje ČT registrován pod zadanou e-mailovou adresou. Podívejte se také do nevyžádané pošty. Případně si nechte Poslat e-mail znovu kliknutím na odkaz na stránce, která se objevila po odeslání formuláře. Pokud se vám zdá vše v pořádku a stejně vám e-mail nedorazil, kontaktujte nás

Nepřišel e-mail pro smazání účtu
Pokud vám ani do 10 minut od odeslání formuláře nepřišel potvrzovací e-mail pro smazání účtu, zkontrolujte nejprve nevyžádanou poštu. Pokud tam e-mail nenajdete, klikněte na Poslat e-mail znovu na stránce, která se objevila po odeslání formuláře. Pokud e-mail nepřijde ani podruhé, zkuste znovu provést celé smazání účtu. Jestliže ani pak e-mail nedorazí a nebude ani v nevyžádané poště, kontaktujte nás.

Chci se zeptat

Povinné údaje