Moje ČT
Co mám dělat, když mi nepřišel mi potvrzovací e-mail?
Nepřišel e-mail pro dokončení registrace
Pokud vám ani do 10 minut od odeslání registračního formuláře nepřišel e-mail pro dokončení registrace, zkontrolujte nejprve nevyžádanou poštu. Pokud tam e-mail nenajdete, klikněte na „Poslat e-mail znovu“ na stránce, která se objevila po odeslání formuláře.
Jestliže e-mail ani poté nepřijde, zkuste provést registraci znovu a zkontrolujte si, zda jste zadali svou e-mailovou adresu správně. V případě registrace diváka mladšího 15 let je nutné tuto kontrolu provést u e-mailu dítěte i zákonného zástupce. Pokud e-mail nedorazí ani po druhé registraci a není ani v nevyžádané poště, kontaktujte nás.
Nepřišel e-mail pro nastavení nového hesla
Pokud vám nepřišel e-mail pro nastavení nového hesla, zkontrolujte si, jestli je opravdu váš účet v Moje ČT registrován pod zadanou e-mailovou adresou. Podívejte se také do nevyžádané pošty. Případně si nechte „Poslat e-mail znovu“ kliknutím na odkaz na stránce, která se objevila po odeslání formuláře.
Pokud se vám zdá vše v pořádku a stejně vám e-mail nedorazil, kontaktujte nás.
Nepřišel e-mail pro smazání účtu
Pokud vám ani do 10 minut od odeslání formuláře nepřišel potvrzovací e-mail pro smazání účtu, zkontrolujte nejprve nevyžádanou poštu. Pokud tam e-mail nenajdete, klikněte na „Poslat e-mail znovu“ na stránce, která se objevila po odeslání formuláře.
Pokud e-mail nepřijde ani podruhé, zkuste znovu provést celé smazání účtu. Jestliže ani pak e-mail nedorazí a nebude ani v nevyžádané poště, kontaktujte nás.
Další otázky
- Jaké výhody mi přináší Moje ČT?
- Kam se mohu přihlásit přes účet Moje ČT?
- Jak se mohu zaregistrovat do Moje ČT?
- Dřív jsem účet v Moje ČT měl(a), proč mi nyní nefungují přihlašovací údaje?
- Proč nevidím možnost registrace nebo přihlášení v mobilní aplikaci?
- Jaké heslo je dostatečně bezpečné?
- Co mám dělat, když si nepamatuji, nebo mi nefunguje heslo pro přihlášení?
- Jak se přihlásit k účtu Moje ČT v aplikaci iVysílání na chytrých televizorech?
- Proč některé pořady uložené v oblíbených nebo rozkoukaných, nelze přehrát?
- Jak probíhá přesunutí dat z nepřihlášeného stavu do přihlášeného účtu v mobilní aplikaci iVysílání?
- Jak probíhá kopírování dat z nepřihlášeného stavu do mého účtu v televizní aplikaci iVysílání (včetně červeného tlačítka)?
- Jak funguje účet pro osoby mladší 15 let?
- K čemu potřebujete moje jméno?